Zwroty i reklamacje
ZWROTY
- Zwrotu towaru można dokonać przez 14 dni roboczych po otrzymaniu towaru.
- Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony niniejszy formularz oraz otrzymany rachunek.
- Paczkę zwrotną należy starannie zapakować.
- Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
- Koszty przesyłek w przypadku zwrotu towaru wynikającego z błędnej realizacji zamówienia przez Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe “Pisarscy” Anna Pisarska pokrywa Sprzedawca.
- Formularz zwrotu można pobrać pod linkiem: Formularz zwrotu towaru
REKLAMACJE
- W wypadku stwierdzenia wad towaru Klient ma prawo skierować reklamację danego towaru do Sklepu. W takim wypadku Klient zobowiązany jest odesłać reklamowany towar do siedziby firmy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe “Pisarscy” Anna Pisarska, Tarnówko 12, 64-710 Połajewo z dopiskiem “Reklamacja towaru” oraz dołączyć formularz reklamacyjny określający wady towaru i żądania reklamującego, który można pobrać pod linkiem: Druk reklamacji
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia reklamowanego towaru wysłanego przez Klienta za pobraniem.
- Sklep rozpatrzy reklamację Klienta w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego towaru i pisma, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego działu Regulaminu i o swoim stanowisku powiadomi Klienta.
- Klient ma prawo sprawdzenia zawartości paczki (stanu towaru, jego ilości) po uprzednim uregulowaniu należności (cena plus koszty przygotowania i wysyłki zamówienia). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki w czasie transportu lub w przypadku niezgodności ilości dostarczonych paczek z ilością paczek wskazaną w liście przewozowym, Klient ma obowiązek fakt ten zgłosić kurierowi i spowodować spisanie protokołu szkodowego. Protokół szkodowy winien być podpisany przez Klienta i Kuriera. Egzemplarze protokołu szkodowego otrzymują Kurier i Klient. Przedstawienie przez Klienta Sprzedającemu kopii protokołu szkodowego jest warunkiem rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia towarów powstałych podczas transportu i/lub z tytułu zagubienia paczki / paczek.
- Koszty nieuwzględnionej reklamacji ponosi Klient.